Traži

Back To Top

5 Sasvejta za sve ljubiteljice štikli

Moda se je pobrinula da su štikle pronašle put iz modnih pisti na ulice, pa su visoke štikle, koje su nekad bile isključivo dio visoke mode postale obuća koja spada u ormar svake žene. Nema sumnje da štikle odlično dopunjavaju vaš outfit, no kako riješiti problem bolnih stopala. Postoji izreka koja govori kake se za ljepotu treba strpiti, no naše noge se s time ne bi složile.

Štikle svakako optički produže noge te ih suze i dodaju nam nekoliko centimetara ukupne visine, ali utječu i na položaj kralježnice dok hodamo, pošto zdjelicu gurnu nekoliko naprjed dok stojimo ravno. To uzrokuje da se mišiči stežu i nakon nekog vremena postaju umorni. Liječnici su nakon dužih istraživanja ustanovili, da svakodnevno nošenje štikli viših od 7 cm uzrokuje skračivanje Ahilove tetive, te tako smanjuje zatezanja mišiča u zadnjem dijelu noge što uzrokuje kroničnu bol u zglobovima. Te promjene mogu uzrokovati bol u kukovima i koljenu, no kako možemo doprinjeti k zdravijem nošenju visokih peta?

  1. Odaberemo pravu veličinu

Iako zvuči jednostavno, svaka cipela mora dobro stajati na nozi. Pobrinite se da je između vašeg najdužeg nožnog prsta i prednim djelom štikli nekoliko prostora. Kad kupujete štikle imajte u vidu da su noge pod krajem dana nekoliko otečene, pa će vam štikle stojati drugačije nego ujutro. Pazite i na širinu stopala, večina nas nosi preuzke štikle, no to može uzrokovati žuljeve te otečene noge.

  1. Razhodajte štikle

Obucite čarape i obujte štikle koje ste upravo kupili. Širenjem kalupa ćete štikle napraviti udobnijima. Udobne štikle ćete više voljeti i kod svakog novog koraka će vam biti drago da ste ih razširili odmah nakon kupnje i prilagodili vašoj nozi.

  1. Koristite silikonske uloške

Silikonski ulošci koje možete kupiti u svakoj trgovini obućom mogu u prednjem djelu štikli napraviti čuda. Ako želite, možete ih upotrjebiti i za zaštitu na drugim predjelima noge i njima spriječiti trljanje i bol. Ulošci od silikona i slični jastučiči mogu spriječiti i bol u gležnjevima, koljenima i leđima.

  1. Mijenjajte obuću

Obuću redovito mijenjajte, štikle nosite na kratko i zatim obujte tenisice ili balerinke te dozvolite nogama da se odmore. Ako radite u kancelariji za stolom, imajte ispod njega spreman par balerinki ili laganih tenisica. Štikle rezervirajte za paradiranje po hodnicima ili ulici.

  1. Štikle ili salonke na punu petu?

Ovisi o naviki i stabilnosti koju vam vaš par štikli nudi. Ako nikako ne možete hodati ravno u svojim štiklama, pokušajte s salonkama na punu petu. Ti modeli su najčešće stabilniji, udobniji i nude bolju potporu za gležnjeve.

Činjenica je da štikle neće nikada izaći iz mode. Savjetujemo vam da odaberete štikle u kojima ćete dobro izgledati, no imajte u vidu i udobnost.

Napiši komentar
Iskustva kupaca
Crne visoke čizme na petu DF3316K
Crne visoke čizme na petu DF3316K
Ocijenila: Lucija Šipek
Ocjena: 
Komentar

Jako sam zadovoljna, čizme su preudobne!

Crne gležnjače na petu KL-306K
Crne gležnjače na petu KL-306K
Ocijenila: Stella Valencic
Ocjena: 
ocjena

Udobne, odgovaraju odabranoj velicini, odlicne!

Crne čizme N8AX7176-18T
Crne čizme N8AX7176-18T
Ocijenila: Marija Stanimirovič
Ocjena: 
Ok

Ok

Usporedi proizvode

Nemate artikala za usporedbu.